Äntligen

Gott folk, jag har nyheter
Jag har nu kommit på hur jag kan följa och titta på OS utan att störa familjen i sin dagliga dos av Såpoperor
På ritkigt är Niamh helt galen det är ta mig tusan bara det ena efter det andra med världens sämsta såpor,
Om du tyckte jag var tanitig med Days of our Lives Maria vill du inte ens veta vad dom tittar på här..

Men i alla fall bloggen skulle ju handla om det absolut  viktigaste just nu OS,
Jag kollar varenda dag medans ungarna leker, jag vet jag borde inte men fan det är svårt att låta bli
Sen har dom OS sammanfattning mellan 18 och 20 det kollar jag också på i stora tv-rummet och sen minsann blir jag inkörd i lekrummet och sitter på en lite trästol gjord för barn ålder ca, 5 känner mig lite stor men va faaan det är bara OS vart 4e år då får man offra sig lite =)

Och förresten nu är det så här att jag är kär i aftonbladets OS-blogg, den är jättereolig
läs den blogg.aftonbladet.se/25027
Och så ska jag bli ihop med en av dom som skriver, Emil tror jag minsann han är söt och kan massa sport
Det gillas av publiken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0