Negativt

Så idag har jag kommit fram till en sak
en väldigt negativ sak 
jag har kommit fram till att jag nog är för avundsjuk för mitt eget bästa


Jag blir fan knäpp snart
Jag vill inte vara avundsjuk på massa folk
Jag är avis på folk med en utbildning
människor som lever ett lyckligt liv
Dom som kommer i den där klänningen
Dom som inte vet vad det betyder att vakna utan viljan att leva
Dom som är snygga utan smink
Och
dom som är begåvade

Jag vill också;
Skriva skitbra, vara minsta lilla musikalisk, kunna fota, veta en massa saker
resa jorden runt, ha ett bra jobb, Jag vill fanimig vara lite lycklig

Nu är det ju inte så att jag lever världens sämsta liv
Jag har så jävla mycket egentligen
men man säger väl
man vill alltid ha mer

---------------------------------------------------------------
Allting har blivit mycket bättre sen
Jag träffade en riktigt vän...som du








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0