Ingen Fantasi

Rubriken är som alltid det enda som stämmer när jag skriver en blogg
Allt annat är som bara små saker som egentligen inte betyder något men som är kul ändå
Sen finns det dom saker som betyder massa så nu ska jag berätta för er som läser vad som sker i mitt liv just nu och vad jag verkligen verkligen ser fram emot
Ikväll - utgång med Marte och förmodligen Fahrije andra gången på en vecka kul kul
28e september - Bussen avgår 07.00 och har en destination som kallas Örnsköldsvik och jag ska hälsa på Emma min lilla sjuksysterstudent och vi ska fira hennes födelsedag och festa..
9e oktober kryssning med storasyster med brandmän och poliser blir bra
17e oktober TAKIDA spelning med Emma? Hoppas hoppas hoppas
1a november Flytt till Oslo? Vem vet, kanske kanske inte..

Det är ungefär det jag lever för just nu finns ju som alltid andra saker som betyder men dom är så ordinära så det behövs inte nämnas..
Jobbar som alltid massa men det blir pengar och det är ju alltid bra med det, snart flytt från Mamma och hem till Pappa herregud känns inte bra, noll lust att bo med nån av dom, tycker jag är tillräckligt gammal att ine bo hemma men det är ju så mycket som ska till först, man kan ju tex börja med att bestämma sig för vilken del av världen man vill bo i och så långt har jag inte kommit ännu men jag är på väg, eller jag tror det i alla fall..

Nu måste jag duscha och välja kläder så man inte ser ut som hej kom och hjälp mig ikväll och så vill jag helst inte lukta handsprit =)


Kommentarer
Postat av: din dancingbabe=)

En sak skall du veta Johanna...du kom in i mitt liv som en sol och delade med dig av din värme och glädje, kan jag vara mer glad??? Nej..du är en underbar tjej och jag uppskattar verkligen dej som vän och jobbarkompis=) Pussar och kramar din Marte om jag får vara lite din=)

2007-09-24 @ 17:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0