Closer to the edge

Nu ikväll haf jag funderat och finurlat massa på mitt liv
Läst gamla blogg inlägg och såg en kommentar
"Snälla bo inte så långt bort mer"
Först så blev jag jätteledsen och upprörd och ville bara åka hem och inte bo långt borta mer
Fast sen tänkte jag
Och då kom jag fram till
Att det är tamigtusan ALDRIG någon som kommer och hälsar på mig
Vars i världen jag än bor
Jag är ju alltid ensam

Hit till Irland har 3 stycken kommit sen första gången jag flyttade hit 2008.
Min syster, Min bästis och Elna
Men så fort jag sätter en fot på svensk mark förväntas jag åka runt som en Jojo till alla jag känner
Varför?
Jag tycker det skulle vara ganska trevligt att för en gångs skull komma hem utan stressen att hinna träffa ALLA
Inte för att ni vet men anledningen till att jag INTE tycker om att åka hem är ni
Jag mår alltid dåligt hemma
Får dåligt samvete och kan inte sova
För att ni, familj och vänner
Ni förväntar er för mycket
Men nu är jag less

Om inte ni kan hälsa på mig
Så tänker inte jag hälsa på er heller.

Kommentarer
Postat av: Elna

Johanna vet du vad?

du är världens bästa! <3

2010-12-08 @ 10:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0