Vinterkräksjukan!

Den måste ju vara på gång snart för nu är det Vinter i Östersund
Vaknade i morse öppnar rullgardinen och snö
Ursäkta men va faan? Jag vill inte ha snö, jag vill ha sommar
Bara sommar ingen dum vinter.. Fast nu har iofs snön blivit utbytt mot regn men det är inte heller så himla trevligt

Annars sitter jag och pluggar teori
Helt fascinerande hur jävla tråkigt det är
Alltså ögonen blöder tråkigt
Och alla dessa jävla skyltar, va fan?
Hur är det meningen att jag ska komma ihåg dom?
Imorgon börjar jag dessutom börja köra
Lite spänt men ska bli skönt att komma igång

Nu är det snart jobb
Dom ringde och väckte mig så fick ett 5 timmars pass i eftermiddag och just nu behöver jag alla timmar
Så det är bara att tacka och ta emot


Kommentarer
Postat av: Maria

Lycka till på lektionen imorgon stumpan!

2009-10-04 @ 19:25:18
URL: http://maaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0