The perfect time of day

Jag är lite less på min omgivning just nu
Min körskolelärare är konstant sjuk så jag får inte boka tid för teoriprov eller uppkörning
Funderar på att bara boka en tid själv så att jag får skriva upp nån gång
Däremot verkar dom inte har några problem med att pracka på mig körlektioner
18 stycken tycker dom nu att jag behöver, känns inte alls som jag är sämst
Det som är mest störande är att jag inte fattar vad jag ska med dem till?
Jag behöver dom inte, jag behöver en tid för teoriprov och en för uppkörning
Men det är väl samma sak som 18 körlektioner, vad vet jag?

Strax ska jag som vanligt iväg till jobbet
Tack och lov så har det blivit en del jobb, så det kanske kommer gå att finansiera det här helt själv
Kanske slipper be pappa om pengar, hoppas på det
Men det pengarna bara springer iväg
Speciellt med en C på Irland, då blir telefonräkningen smått imponerande kan jag lova
Eller smått min telefonräkning får mig att gråta

Annars har det hänt en kanon sak men jag får inte berätta och det gör mig GALEN
Det ligger ju i släkten att vara lite skvaller-tant och det vill jag vara nu!
Men men, det får vänta ett tag till

Hur som haver borde jag kanske äta lite innan jobbet
Idag ska jag dessutom cykla
Har varit väldigt bortskämd med buss sen jag köpte busskort
Men nu kommer körkortet kosta så mycket så buss får bli en lyxvara så man kan spara på kortet
Oerhört lyxigt liv jag vet
Säg till om ni vill byta, jag är på


Kommentarer
Postat av: Marie

Kan inte berätta?! Vad är det för dumheter?!

Jag har bokat tågbiljett till östersund nu =)

Kram!!

2009-10-28 @ 22:55:50
URL: http://mynameismarie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0