Livlöst..

Jag har för tillfället inget liv, inte ens ett litet plutt privatliv
All min tid går åt till att köra bil, plugga teori (som jag är sämst på)
samt jobba.. Låter inte väldigt spännande?
Ibland hinner jag tom sova och äta, det är mysigt
Och igår minsann hann jag träffa storebror
Har aldrig riktigt tänkt på det
Men min storebror är ju hur rolig som helst, verkligen jätteskoj
Jag gillar min bror

Men jag saknar kompisar
Marte min enda vän har varit sjuk hur länge som helst
Och nu jobbar hon igen alltså inte mycket fritid där
Slutsatsen blir då, jag är ensam!

Jag vill ha en kompis i Östersund så har ni någon till övers, let me know!


Kommentarer
Postat av: Ylva

du kan få låna Jesper, det är okej:)

2009-10-13 @ 20:47:15
Postat av: tanja

snart är du klar med körning och teori och du blir det hurra av allt dfet slitet! lycka till!!!!!

2009-10-14 @ 11:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0