Snart dags

Jodå mitt år här på Irland är snart slut
Eller snart och snart om 3 månader
Men känns som om det kommer kunna gå ganska snabbt
Och jag som under det här året skulle bestämma mig för vad jag vill bli
Det har inte gått så jävla bra med det, jag är inte ett dugg  klokare
Det blir bara mer och mer ont i magen
Fler och fler som stressar
LÅT MIG VARA!

Jag har alltså inte bestämt mig
Jag har tillräckligt att tänka på
Just nu, att skaffa ett jobb tills när jag kommer hem
Det går inte så jävla bra
Så har ni något på lager så skicka gärna över,
MARIE; Gärna sommarvikariat
Dessutom ska jag försöka läsa brevet på 4 sidor mormor skickade
Det enda jag förstår är "Jag älskar dig"
Blir ganska svårt att svara på det, eller förresten
en hel sida handlade om väder, hon är söt hon min mormor


Nu ska jag leka, fast jag vill inte
Jag vill sova
Tack och hej

Kommentarer
Postat av: mammagerti

Hua, som de säger här i norrland:) Obra är ett annat uttryck. Låter lite stressigt:/ Jag hoppas nya maten smakade bra. Puss o Kram Hjärtat

2009-02-19 @ 18:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0