Aameh durå?!

Marie: Jag trodde jag tänkte med hjärtat men börjar misstänka att det var skallen
Ytterst förvirrande

Mamma:Efter ett kilo choklad mår man skit! Och mamma, vars hittar man en vhs katalog??

Pia: Tack för att du inte är less på mig ännu

Ylva: Jag älskar dig också

Elna: TACK!

Maria: Var är du? Jag saknar dig..


Mysdagen blev en ansiktsmask på mig, chokladkaksbakande en sväng till lekplatsen
Och sen bjöd Emma över en kompis så nu är jag mobbad
Jag orkar inte bry mig så jävla hårt om någon diet så jag kommer nog fortsätta vara tjock
Och just nu gör det mig ingenting faktiskt..

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag är här och jag saknar dig ännu mer!

2009-02-17 @ 23:25:31
URL: http://maaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0