Helgen!

Så nu är det tisdag och min långhelg är slut, tillbaka i vardagen

Har haft en grym helg med väldigt mycket öl och bra sällskap.
I fredags kom ju Fredrik hit, vi drog till Dublin och gick ut och skulle dricka en eller max två öl
Det blev lite fler och lite Malibu och Baileys fick vi också i oss

Lördag så åkte vi upp till Mr.R i Drogheda, drog på lite sightseeing och så åkte vi till havet
Och jag badade fötterna, rätt mysigt sen körde jag lite bil
Ja jag och ingen dog!
Drog vidare och käkade lunch sen åkte jag och Fredrik tillbaka till Dublin
Sov lite och sen gjorde vi oss i ordning för utgång
Mötte upp R i centrum och sen började vi med Hard Rock Café, har faktiskt ingen aning om hur mycket vi drack men servitrisen var tydligen impad av farten
Blev många öl snabbt, sen vidare till en Pub som spelade traditionell Irländsk musik, ruggigt bra
Sen skulle vi på nattklubb med svensk vakt men Fredrik var för full så vi gick och drack kaffe, som Fredrik hällde ut på sig själv
Så vi for hem bytte om och sen gick vi på nattklubben runt hörnet
Dessutom försökte jag lära R att bugga, men det gick inte
Han bara skrattade

Söndag, hemska dag
Min bästis åkte hem.. Men vi hade en bra dag innan det
Solen sken det var varmt Dublin visade sig från sin bästa sida
Och vi bara myste innan vi drog till flygplatsen
Lämnade av honom, blev hämtade av R
Satt i bilen och grät en sväng
Sen åkte vi till ett B&B, sov lite och drog sedan ut på stan en sväng
Fast kvart i tolv så var jag helt galet trött så vi åkte hem

Måndag var bara slödag
Åkte till stranden igen, drack smoothies, åt lunch på nåt ställe
Sen sova i Rs soffa hela dagen, mycket skönt
Sen puben med Elna och hennes Pappa..

Och nu är det tisdag och ungarna är lediga, just nu gör vi Halloween Pynt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0