Lite sorgligt

Idag är en sån här dag när jag tycker allting är ganska sorgligt
Jag tycker synd om alla men allra mest mig själv
Tex för att jag har två nya blåmärken (jag vet inte vars dom kommer ifrån men nya får jag varje dag)
Och för att jag saknar min mamma idag och pappa och äsch ni fatatr jag saknar alla
För att det är fredag och jag måste äta äckel mat
Jag ska sitta hemma och tycka synd om mig själv hela kvällen
Jag ska åka till Mr.R imorron men jag vet inte om jag har så jävla stor lust
Kanske jag vill ligga hemma i sängen och äta glass hela dagen, sånt gillar jag

Nej dagen sägs bäst med mitt nyaste uttryck
Sås
Så är det varken mer eller mindre
Sås





-----------------------------------------------
I´m not questioning god
Just those he chose to carry on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0