La Familia

Igår så pratade jag och mr.R han vill liksom veta allt om familjen
Så att han vet vad som komma skall
Så här ville jag beskriva er

Mormor; Superwoman modell tant, mormor kan allt!

Pappa; Superman på riktigt, han är bäst

Mamma; Superwoman modell medelålder, jag har inte ord för allt du kan åstakomma

Pia; Min skvallersyster, hon som jag kan gnälla hos utan att hon lessnar, fast jag gnäller typ 6 dagar i veckan

Marie; Min förebild, min inspiration, du är så jävla bra!

Björn; Brori, trots dålig kontakt vet jag att min bror skulle gå genom eld för mig om det behövdes

Ylva; Jag kan inte något annat ord än rolig och hon är himla bra

K1; Minime, på ritkigt.. Mitt hjärta, min prinsessa

K2; En vandrande snorklump, fast under allt snor världens mysigaste  och finaste barn

Men jag kunde inte, för det blev bara knasigt men det här är vad ni är för mig
Och jag älskar er och saknar er så himla mycket


Och igår fick jag brev från K1 då blir man glad, man gråter lite också..

Kommentarer
Postat av: mammagerti

Åh, vilka fantastiska beskrivningar av familjen. Dessutom stämmer de till punkt och pricka;) Du Johanna är världens bästa Tjohanna! Jag är så himla glad och tacksam för att just jag/vi (ni har ju pappor oxå) har fått vara förälder till er alla, fast vi har haft det jävligt jobbigt stundtals:D Älskar er alla av hela mitt Hjärta Puss o Kram mamma

2008-11-25 @ 23:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0