Sverige..

Så nu är jag här, hemma i min lilla lilla håla det skulle ju bli så bra
Men det känns så himla fel på något vis
jag har varit borta ett par timmar och jag saknar redan Irland det känns redan konstigt att folk pratar svenska överallt
Alla förstår vad jag säger, inga tyska kompisar och ingen Maria
Hon har jag iofs aldrig haft speciellt nära eftersom vi envisas med att bo på olika ställen hela tiden men hon fattas ändå

Usch jag vet inte alls vad jag ska känna
Innan jag åkte hade jag en sådan hemsk hemlängtan jag saknade Sverige så enormt
Men nu är jag här och det är konstigt att det känns fel att vara hemma

Och jag saknar karln lite redan, 3 veckor är en jävligt lång tid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0