Framme =)

Så var man här då
OSLO
Känns bra som fan, blev så sjukt glad när jag landade ville bara gråta =)
Och när bussen körde in i Oslo så kom jag på mig själv med att sitta och le för mig själv
Det måste ju vara positivt..

Just nu sitter jag hemma hos Karin
Sen ska vi iväg ner på Oslo kolla runt och sen möta Maria!
Wohoo

Annars var helgen fylld av dans, alkohol och roliga människor
Riktigt lyckat var det
Men är fortfarande kluven har ju som tre hem nu
Oslo,Uppsala och Östersund nu ska man "bara" bestämma sig också
Och det är inte det lättaste kan jag lova men det ska jag nog klara
Jag ska allt visa er allihop att jag faktiskt kan bestämma mig för saker ibland =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0