En lista, igen

När pussade du någon senast?
I fredags, tror jag

När kysste/hångla du med någon senast?
Också fredag, men återigen tror jag

Vad har du druckit idag?
Saft, vatten

Men ätit då?
Hmm mammas mat =)

Dagens mest lyssnade låt?
Jimmy eat world - Always be

Är det nåt du vill veta?
En hel massa, men folk svarar inte

gjort idag?
Handlat, sovit och packat ihop mitt liv

Vad retar dig mest just nu?
Att jag ska flytta och att en viss idiot inte svarar i telefon

Vem skulle du vilja ha nu?
Hehe en människa som jag inte tänker nämna namnet på

När åkte du buss senast?
Igår, när jag åkte från Marielle

Är du nöjd med vädret som är nu?
Njaa, det är lite för mycket tö för det, jag vill ha sommar och sol

Vem umgicks du senast med?
Jesper

Röker du?
Feströker, fast har egentligen slutat, typ...

Har du testat nått knark?
Ja

Dricker du alkohol?
Ja

Bästa familje medlem?
MORMOR!!

Om någon skulle gå på dig och du skadades på nåt sätt, vet du nån som skulle gå på den människan som gjort nåt mot dig?
Lollo skulle göra det..

Har du några smycken på dig nu?
Örhängen, näspiercingen och navelsmycket

Hur ser din frisyr ut nu?
Knullruffs haha

När fikade du senast?
Oj, det var nog sist jag jobbade så det måste ju bli i måndags det

Umgås du med rätt folk?
Japp, finns ingen fel människa i mitt liv

Vem vet mest om dig?
Oj, hmm det är nog Maria, Lollo, Marte och jag själv

Finns det någon som du vet att du kan lita på till 100%?
Ja, 3 stycken till och med

Finns det nåt du behöver just nu?
Choklad!! Jag döör utan choklad

Men nåt du behöver jämt och ständigt?
Choklad och saft

Finns det folk du saknar?
Ja och dom är alltför många

Vad går dig på nerverna?
En helmassa saker

Har du ett 'hatobjekt'?
Hmm nää jag tror inte det

Favorit stuk på film?
Krigsdokumentärer

Finns det nåt du gör som du tycker är onödigt men du gör det iallafall?
Japp, feströka och snusa..

Har du nåt som du är beroende av?
Massa saker, min mobil, snus, cigg

har du kopierat den här listan från nån?
Japp men nu ångrar jag mig för den var bra jävla tråkig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0