Varför blogg?

Det har varit min stora fundering sen igår
Varför har det blivit så stort att blogga? Sitta och skriva om sitt liv så att andra som man inte ens vet vilka det är kan följa ditt vadagliga liv.. Hur viktigt är det egentligen? Bloggar människor enbart för att få uppmärksamhet? Eller bloggar ni för att det är kul? Eller för att bli kända?

Jag menar Blondinbella, hennes blogg är hur stor som helst men samtidigt ursäkta mig nu men det är ju ingenting att läsa, men tydligen är hon nu så stor så att hon måste ha en assistent.
För att hon bloggar? Eller för att hon som 17 åring springer runt på Stureplan i sina klackskor, jag fattar inte
Sen har jag tänkt på, hon skriver om alla ställen hon äter och all alkohol hon dricker men hon är ju under 18 borde inte hela hennes existens leda till att minst 10 barer/resturanger stängs för att ha serverat minderårig? Eller är hon speciell för att hon är känd?


Nej nu får det räcka för idag jag har annat att tänka på än bloggar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0