Superwoman!

Ja jag vet att det är en skrytsam rubrik men idag är det precis det jag är en
Superkvinna!
Jag har gjort så himla mycket idag sen jag vaknade kl 9 (min tid 10 svensk tid)
Jag har gett barnen frukost och även mig själv, städat deras rum, lagat pannkakor till lunch, plockat i och ur diskmaskinen 2 gånger, dammsugigt hela huset, grovstädat lekrummet, spelat fotboll, städat köket, stukigt en massa kläder och hängt tvätt och tvättat.. Kanske inte låter som så jättemycket för alla andra men för mig är det en jävla massa med tanke på att jag har barnen som springer och bråkar, springer in och ut genom dörren och konsant stökar ner plus en hund som är lite halvt galen, var nära att han kom ut i morse hade han gjort det så hade han nog ätit upp min söta lilla brevbärare som jag för övrigt har utvecklat en "crush" på.. Han är så söt

Nu kommer snart liten syster hit bara 3 dagar kvar sen står jag på flygplatsen och väntar, Hurra!
Jag längtar så mycket och jag längtar efter att prata svenska, gud som jag längtar
Ingen kommer fatta vad jag säger och det ska bli så skönt, kunna säga vad man vill när man vill

Nu ska jag grilla kyckling och göra potatismos, Hej superkvinnan!

Och förresten Heja Johan Wissman också! Jag, barnen och grannungarna satt och hejade framför tvn, men Stefan Holm vågade jag inte titta på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0