Mina 10 budord

Idag hade jag tråkigt så nu lovas det eller jag bestämmer rättare sagt att

1, Jag ska sluta äta så jävla mycket mackor, det är inte nyttigare än godis

2, Jag ska bli mindre beroende av apelsinsaft

3, Ha mer tålamod med andra och mig själv

4, Kom på att jag ska bli mindre beroende av all saft, det låter mycket bättre

5, Jag ska bli bättre på känslor eller sluta ha dom, det är valfritt

6, Sluta låta folk trampa på och utnyttja mig

7, Gå ner i vikt

8, Äta mindre choklad och mer frukt


9, Sluta röka för att jag vill det

10, Orka med alla ovanstånde punkter och vara seriös i minst en vecka

Heja Mig!

Hade skrivit en hejaramsa men jag orkar inte komma ihåg den nu, jag återkommer om jag ångrar mig på den punkten men det är  inte speciellt troligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0