Karriärsval

Alltid detta eviga tjat, vad ska du bli, vad ska du plugga, vad ska du göra med ditt liv?
Johanna du är faktiskt 22 år nu, du kan inte resa runt hela livet nu får du bestämma dig, du vet du blir inte yngre
Jag vet det!
Men jag kan inte bestämma mig och jag är inte gammal 22 jag är bara 22, livet ligger framför mig
Jag vill inte välja nu, jag kan inte välja nu, jag vill inte välja min framtid för att jag måste
Jag vill tänka på saken, länge och väl, jag vill inte förhasta mig sen sitta där om 3 år utbildad och klar studielån över öronen och vara missnöjd, hur kul är det?

Nej, jag föredrar min slappa livsstill utan en massa krav, utan tjat, det går i min takt
Jag pluggar när jag vill för att jag vill inte för att jag måste, för nu är jag ju faktiskt 22
Så jag kan välja själv, även fast det blir fel ibland så är det mina misstag..

Kommentarer
Postat av: Maria

Så otroligt skönt att vi har samma inställning till livet. Varför stessa när man bara är 22 år gammal?

Ta det lugnt, slappa av och njut av livet ..



I love you!

2008-08-27 @ 18:11:40
URL: http://maaaria.blogg.se/
Postat av: Sara

Precis. Känner igen allt det där..!

2008-09-01 @ 10:56:50
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0