Host och snörvel

Jag har blivit sjuk!! Jag är fan aldrig sjuk men nu jävlar ligger jag i min säng och hostar och snörvlar dagarna i ända
På min långlediga helg gör jag alltså ingenting, bläää!
Igår var jag hos farbror doktor och det var en upplevelse
Men men nu har jag superduper mediciner som smakar SKIT
Nån sorts sprej som man trycker ner i halsen och nån tablett som gör så att halva munnen domnar, sjuk känsla :)

I morgon blir det förmodligen Dublin med tjejerna, får se hur jag mår just nu är det en kamp att gå uppför trappen utan att tappa andan.. Men på måndag ska jag vara frisk, fast iofs då ska jag ju inte göra nånting men ändå jag tänker inte vara sjuk hela helgen!


---------------------------------------------------------------------------------------------

31/7 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0