Förnya/Förbättra

Det har jag tänkt på länge nu
Byta design på min blogg  och börja blogg om intressanta saker elelr åtminstone skriva lite intressantare, lite vassare, lite roligare på något vis
MEN

Jag är totalt otekniskt så det där med att byta utseende på bloggen kan vi ju glömma på en gång
Tack och hej det blir ingenting med det, glöm det
Gå vidare, kom på något nytt istället

Så börja skriva roligare, vassare och intressantare
Hur gör man det?
Hur ändrar man hela sin stil? Hur gör man sig själv bättre? Hur utvecklar man sin skrivstil ensam?
Jag måste ju kanske börja med att skaffa ett intressantare liv
Något som innehåller mer är, jobb, pub och sen var det det..
Jag jobbar och dricker öl, hur ska jag kunna skriva intressant då?
Jag får väl helt enkelt börja ljuga
Det lär ju folk inte fatta ändå. hmm den här idén gillade jag
Måste nog börja ljuga om intressanta saker i nästa inlägg
Japp så får det bli jag ska bli mytoman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0