Dag 1..

Det går inte så jävla bra med dom där budorden tror jag..

Började med att äta frukost i morse men inga flingor här inte utan jag drack mitt te och käkade mina rost mackor som vanligt, herregud Johanna (alltså jag pratar med mig själv nu) i alla fall Johanna skaffa lite självdisiplin
Oj jösses, jo men visst det ska jag göra (detta svarar jag mig själv)
Men iaf jag har även hunnit med två stora glas apelsin saft, men faktiskt så är vattnet här inte gott och jag hatar mjölk och man måste ju dricka så saft är en naturlig lösning..

Resten har jag inte kommit till ännu eller jo jag har inte ätit choklad idag men SELLERI, mums!

Nu ska jag leka med Barbies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0