Livets Uppdatering

Så en uppdatering kring livet i allmänhet är det dags för nu har jag bestämt

Storebror kommer hem den 26e april för leave som det heter inom det militära tyligen
en annan säger permis
Han blir hemma ungefär 7 dagar innan han drar tillbaka
15e april är det anhörigträff då ska vi till regementet och lyssna på lite information om vad dom håller på med det
och sånt tjafs ska bli nice..

Min lilla superunge Keira ramlade idag
Krash bang
Blod överallt stackars lilla barn
Slutade med 6 stygn i huvudet iaf, gumman min
Och min andra superunge blev helt i chock
och bara grät och var upprörd men det gick det med
Mina små prinsessor, dom har det inte lätt

Jag själv har målat massa lister och dörrkarmar idag
inte världens rockigaste grej men riktigt fint blev det faktiskt
Inte helt värdelös alla gånger :P
Samt är flytten til Irland faktiskt på ritkigt nu
Imorron ska jag och pappa sätta oss ner och hitta biljetter
Som passar inte det lättaste men det ska

Maria min gumma
Jag saknar dig så jag blir alldeles tom ibland



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0