I Admit...

Jag har tänkt och jag borde nog erkänna ett par saker här eller finns mycket att erkänna men inte allt är för andras öron eller i detta fall andras ögon =)
Så jag tänker ta och erkänna ett par saker, stora eller inte det lär ni märka =)


1, Jag har inte bokat resa till Irland ännu för att jag tror jag innerst inne inte varit helt säker på att jag gör rätt som flyttar, men imorgon ska jag, tror jag

2, Jag är världens största hönsmamma jag oroar mig för alla, konstant

3, Jag klarar inte av att visa närhet och känslor framför människor som jag inte känner i alla fall inte när känslorna är äkta och starka, en sida av mig jag gärna vill få bort men som jag just nu ser som min största svaghet

Tror det får vara dagens 3 sanningar om Johanna och jag är nöjd med dom, tolka dom som ni vill ingen förutom jag kommer ändå aldrig förstå hela deras mening =)

Nu ut och promenera hund sen sova sova sova, minst 10 timmar hoppas jag på, mer död än levande just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0