Again..

Ännu en dag i normala Björklinge, lilla syster och Jonna petar in vindruvor i näsan jag ligger i soffan och dör av skratt..
Har idag städat mitt rum, och lyckades då tappa en jävla skitlåda på foten nu är den svullen och lite halvblå och arg som jag blev skulle jag slänga lådan åt helvete men då tappade jag den igen och klämde tummen också
Det är fan inte min dag, ont som fan i foten och en lite halvlila tumme..

I morgon är det så dags för en ny anhörigträff för oss "militärfamiljer"  Vi ska få se hälsning som bror skickat på film och vi ska få spela in en till honom, hmm undrar vad man säger på en sån
Sen ska vi få se nån slags dokumentär dom gjort där nere samt blir det en massa prat av nån liten politikerman som låtsas förstå hur vi som har våra anhörig borta på militär uppdrag mår,,
Inte en chans lilla politikern
Jag vet ju inte ens själv så hur ska du kunna veta? Kom igen när du har något vettigt att säga..

Fram tills dess.
Heja Björn Westerblom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0