Slut..

Det är precis vad jag är
Slut, utarbetad och utbränd
Jag jobbar så mycket så jag tror jag går sönder..

Har inget liv bara jobb jobb jobb.
Stackars er som försöker få mig att komma ut och träffa människor och bete mig som folk
ni kommer aldrig att lyckas, jag bara jobbar sover och äter
Dessutom precis i den ordningen
Jag jobbar mer än vad jag sover
På kvällarna när jag kommer hem bara sätter jag mig ner och sen kan jag inte röra mig på några timmar vill bara sova sova och kanske äta lite också men bara om jag slipper ställa mig upp

Men nu ska jag äntligen få ledigt!
2 dagar!
Känns som långledigt
Det känns som värsta lyxen!
Och jag ska spendera mina två dagar väl,
sovandes, drickandes alkohol hos Fahrije sen på krogen sen HELA söndagen ska jag ligga i min säng!
Och jag ska dricka cola och äta choklad och jag ska må BRA

Att må bra är nämnligen något jag inte är så bra på
Jag pressar mig själv till den gränsen att jag inte vet vad jag gör
vad jag ska göra, hur jag ska göra
Blir det Oslo i höst?
Kanske stannar i Östersund?

Vem fan vet?
Om nån vet vad jag ska göra, vänligen berätta för mig
För jag vet inte alls
Jag har bara sågspån i huvudet..

Kommentarer
Postat av: Din emma

PUSS:D

2007-09-13 @ 21:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0