Fredag

Det är nu fredag, underbara fredag
Är i Ö-vik hos min Emma som fyller 22 idag, Grattis =)
Buss resan tog förmodligen död på den lilla rumpan jag hade så jag får nog klara mig utan den ett tag..

Ikväll blir det fest har till och med köpt en flarra skumpa dagen till ära så jag har en liten aning om att det kommer bli en typisk emma och johanna kväll idag alltså massa sprit, dansa och förmodligen efterfest eller så somnar vi i taxin =D Kul kommer det nog att bli iaf =)
Nu ska jag sätta mig ner och prova mitt bya fina smink så får hoppas det är bra så att jag inte ser ut som hej kom och hjälp mig ikväll =)

Nu återstår då bara frågan vad tusan ska man ha på sig?
Har tagit med mig hela min  garderob ändå finns det ingenting att ha på sig, sånt är jobbigt
Och vad tusan ska man göra med håret? Har ju min jäva hockeyfrila (jag tycker inte om min frisör)
Dessutom börjar det bli utväxt på mitt blonda svall, inte heller bra..
Men jag har i alla fall ilägg till mina röda skor så nu kan jag förhopnningsvis gå i dom en hel kväll utan att mina fötter går sönder =)

Nu sminka sig sen champagne och så en karatefylla på det och sen pizza imorgon =)

Dagens fundering: Varför vill mitt hår se ut som en hockeyfrilla med pudelockar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0