Första dagen på min nya blogg

Så första bloggen på det här stället..
Folk ber mig skaffa en,
Varför?
Har ingen aning jag, är ju världens sämsta bloggare,
i livet händer nada så finns inget att skriva om
och när jag väl ska skriva om något så glömmer jag ju bort det innan jag har hunnit få ner det
Det är inte bra, undrar om man kan träna upp minnet..

Dom säger att man ska äta Fisk
Men faktiskt så tycker jag det är äckligt
och då kan det blir svårt..

Livet
Jadu jag tänkte jag skulle köra en liten historia om vad mitt liv går ut på
men det finns ju problem
Jag vet ju inte!
Just nu känns Östersund bra, fast jag saknar ju Oslo
Det är så svårt att veta vad man vill, eller jag vet ju vad jag vill i framtiden
Jag vill ta körkort
Sen ska jag jobba och tjäna pengar
Sen ska jag till Irland och köra runt och förälska mig ännu mer i det landet
Sen ska jag jobba igen och sen ska jag till Usa och åka runt också
Men man kanske skulle flytta till Irland men det känns så långt så jag vet inte

Men det kanske är dags för något nytt igen inget Oslo inte Östersund inget Uppsala bara Nytt
Nytt liv, nytt jobb, nya vänner

Är fortfarande inte över dig
Du knasade till det och det var jag som blev sårad i slutändan
Idiot!
Undrar om du ens vet om det, om du tänker på det,
tror inte du gör det.. Jag tror inte att du bryr dig eller att du någonsin gjorde det



Så första Bloggen känns avklarad, wohoo
Får känna efter om jag ska skriva mera eller om jag ska ta bort sidan?!
Tänka tänka
Huvva!

Kommentarer
Postat av: Marte=)

Klart du ska behålla sidan Johanna!=) Jag vill läsa det du skriver..Bilden på dig är jättefin förresten! kram från din vimsiga jobbarpolare hehe..

2007-09-13 @ 23:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0