Beslut

Allting i livet handlar om beslut
Om olika val
Vad ska man jobba med?
Var ska man bo?
Vem ska man umgås med?
Hur ska man komma dit?

Har inget svar på något utöver vilka man ska umgås med för det vet jag precis, man ska umgås med dom som får en att må bra, dom som tror du klarar allt även när du tror du är värdelös och speciellt så ska man umgås med dom som  det kan gå månader utan att träffas men sen ses man och då är det som om att man sågs igår.
Och dom vännerna har jag, vilken tur har inte jag då?

Funderar annars på allt som vanligt, stanna i Östersund där jag har jobb eller välja Oslo, äventyret och pengarna men fan det är svårt här uppe är jag närmare mina flickor men samtidigt jag har ju lämnat ett par riktigt bra kompisar i Oslo också, man vet ju aldrig när man ses igen men det går ju att hälsa på och dom kan ju komma till mig, det går om man vill jag vet det..
Nej huvva men gör inte annat och tänka nu förtiden, det sliter ut en på nåt sätt..
Nu sova så jag orkar tass med jobbet i morgon igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0