Silja Line

Så nu var den slut då, denna efterlängtade och fartfyllda kryssning
Började med att sova hos Syster sen in till Sthlm och gå på stan lite, vidare till Värtahamnen
In på båten, byta om, käka bufé vidare ner i hytten svepa en grogg sen satte det igång från klockan 23 till klockan 5 var det fest och mellan 5 och 9 var det efterfest även om vi bara var två personer lyckades vi hålla liv i den festen
jag gissar att det beror på kvällens ivriga drickande av groggar och drinkar och vatten..

Klockan 9 kommer jag till min hytt får sova 2 timmar innan jag väcks och då blir det till att gå upp och äta frukost handla massa på TaxFree sen sova en timme sen satte man igång med Ölen igen, dumt misstag men en återställare lät ju så bra, men det blev både en och två och tre osv...
Kommer fram till sthlm klockan 18 nu är det bara hem och äta pizza med syster och Daniella som gäller =)

Nu senare på kvällen kan man sitta här och reflerktera över allt kul folk man träffat, brandmän, poliser och ambulansförare och all dans! Herregud vad jag har dansat och sprungit i trappor vilken motion måste gått ner flera kilo tror jag om inte så har jag haft sjukt kul ändå

Så Pia, Daniella, Camilla, Marlene, Ella och Linda ni är asbra! Tack för den här kryssningen ni är fan inte kloka på en fläck men kul är ni =)

Så nästa kryssning blir i januari och sen en ny kryssning den 8e april, får hoppas dom blilr lika roliga =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0