Kompisar

Jag förstår inte hur jag har lyckats få sånna underbara kompisar som jag har när jag själv är en jävla kossa rent utsagt..
Scenario:
Jag åker till min Emma som fyller år och vad gör jag? Jo jag spenderar nästan all min tid med någon helt annan än Emma, vem fan gör så? Jo en riktig kossa gör sånt och eftersom jag är det så, svaret är jag gör sånt..
Jag är en pissig pissig kompis, så fan Emma förlåt en miljon gånger för att jag inte är en bra kompisar alla gånger men du är viktig för mig, det borde du veta..

Satt och funderade på en av mina många och långa resor den senaste veckan och nu vet jag fan vad jag vill bli fast det är omöjligt men jag vill,
Jag vill bo i Norrland det är som hemma nu
Och jag vill skriva, skriva skriva
Jag vill skriva lika bra som Martina Haag och Linda Skugge
 Jag vill att folk ska läsa och säga, fan va bra hon är!
Men det kommer aldrig hände för jag komemr aldrig skriva så bra, jag kommer aldrig bli som dom och framför allt jag har inte talangen för att skriva som dom..
Så vad är jag bra på då?
Hmm jadu, ta hand om gamla gubbar och tanter som inte vet vars dom är det är jag mycket bra på så vårdyrket lär det bli men det är fan inget fel i det..

Så nu igen, Emma sorry att jag suger på att vara en bra kompis, jag ska bättra mig
Och nu ska jag fortsätta önska att jag var superduper bra på att skriva saker som folk vill läsa om och om igen

Dagens ångring: Att jag är en riktigt ass till kompis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0