Gud..

Gode gud om du finns där uppe i oändligheten någonstans så vill jag dela med mig av ett par saker till dig
Jag tror inte på dig för då skulle du inte gjort mig som jag är
Jag tror att om du finns så är du totalt fucked up
Och jag tror framförallt att om du finns så måste du har jävligt dåligt samvete över världen du skapat

Sen nu vill jag bara be dig om ett par saker när jag ändå har dig på tråden
Snälla snälla gör så att jag bilr jättebra på att skriva så att folk vill läsa det jag skriver
Gör världen till ett jämställtsamhälle utan massa krig och barn som dör av svält
Gör mig till den jag var för 2 år sen
Ge tillbaka dom du tagit från mig alldeles för tidigt
Och en liten liten sak till, ge mig lycka, framgång och välmående

Tack på förhand

image1
Bilden från 2005 så du vet hur jag vill se ut igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0