UppOchNer

Allt är nu uppoch ner men jag orkar inte bry mig längre
Nu från och med dette precisa ögonblick så kommer allt ni säger bara rinna av mig
Ni kan inte såra mig eller få mig att bry mig minsta lilla..
era patetiska försök kommer ses som en fis i rymden

Och Du, vad du än säger och gör, jag bryr mig inte längre
Kan du göra sånna saker och inte bry dig
varför ska jag då ta åt mig?
Inte mer, du kan dra åt helvete du med...

Snart hemgång och gå hos militär kurator och prata om att min bror ska ut i krig och dör han inte så kommer han aldrig att bli den samma igen, men hur som haver jag är stolt som få!
Min bror är världens bästa militär och nu kommer han bli världens bästa Furir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0