VVR - Våga Vägra Rubrik

I framtiden kommer det alltid stå VVR på mina bloggar
Jag hatar att man måste sitta och komma på en rubrik om en blogg som egentligen är totalt ointressant
Jag vet faktiskt inte varför jag fortsätter blogga för att det har ju inte kommit ett smack som är det minsta relativt eller intressant upp på denna sida men men, ni läser ju så antingen är det lite små intressant eller så har ni riktigt riktigt tråkigt...

Snart ska ajg snart till underbara Oslo jag längtar så jag får ont  magen på lördag bokas biljetterna!
Jag och Maria i Olso kan inte bli annat än bra =)
Dessutom med dom andra tjejerna där, jag blir knäpp av längtan =)


You make me high
You make me real
You make me cry
Now you know the way I feel
Love is all around you, your universe is full
But in my world,
There is only you

Kommentarer
Postat av: Maria

Det blir inte annat än BÄST med oss två i Oslo.
Snart börjar nedräkningen :-)

2007-12-05 @ 02:21:10
URL: http://maaaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0