Året 2007, en lista jag snodde av Maria =)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Faktiskt inte, samma gamla visa =)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Inte ett enda..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp, Emelie fick en liten en

4. Dog någon som stod dig nära?
Nope, i år slapp jag det

5. Vilka länder besökte du?
Bodde i Oslo första halvåret annars har det bara varit Sverige

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
En egen lägenhet med mina egna möbler

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
30/6- Dagen jag lämnade Oslo, världens sämsta dag

8. Vad var din största framgång 2007?
Jag var rätt passiv på framgångsfronten

9. Största misstaget?
Att lita på människor jag haft en dålig känsla om från början

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte annat är förkyld men slår mig gör jag nästan dagligen

11. Bästa köpet?
Mobilen och min finfina klänning

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Räkningar, kläder alkohol och ciggaretter som alltid

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Massor av saker

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Mika - Grace Kelly
Drillos - Alt för Norge
Ataris - Boys of summer

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Glader än på väldigt många år

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat, spendera tid med nära och kära

17. Vad önskar du att du gjort mindre? 
Ingeting är skitnöjd med mig själv =)

18. Blev du kär i år?
Mjo en blev ju det

19. Favoritprogram på TV?
So you think you can dance

20. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Inte hatar men tycker mycket mindre om

21. Bästa boken du läste i år?
Martina Haag - Martina Koden

22. Största musikaliska upptäckten?
Trapt

23. Något du önskade dig och fick?
Japp

24. Något du önskade dig men inte fick?
Det med

25. Årets bästa film?
Harry Potter och Fenixorden

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Hade tårtkalas med Kristin, Emma & Maria
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Pengar och en lägenhet

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Punk/rock mycket baggy med linne och sneakers

29. Vad fick dig att må bra? 
Oslo Oslo Oslo vänner och familj

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Hmm jadu Han som vann So you think you can dance, Benji ritkigt nice haha

31. Vem saknade du?
Väldigt många personer

32. De bästa nya människorna du träffade?
Kristin, Marte, Marielle, Fahrije och kanske en pojke eller två samt Maria men hon är egentligen inte ny bara förbättrad ;D

Kommentarer
Postat av: Maria

Men heey, du hade ju kommit på massor som jag hade glömt.
Alt for Norge låten, Martina Haags böcker och so you think you can dance.

"samt Maria men hon är egentligen inte ny bara förbättrad ;D"

Ibland saknar jag dig så det gör ont i hjärtegropen!

2007-12-30 @ 19:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0